Žáci 6. ročníku se zapojili do projektu od společnosti Spektrum – Centrum primární prevence s názvem bloku „Jak si neublížit“. Program měl posílit efektivní komunikaci mezi žáky navzájem v třídním kolektivu. Žáci aktivně s lektorkami spolupracovali, při technice Můj obličej vyplynuly zájmy žáků. Všechny technika bavila, ale druhá technika Samotář mnohé zklamala, sami žáci ji hodnotili negativně, nechtěli by se dostat na okraj kolektivu, nebo z něho být vyloučeni. Sami žáci hodnotili svoje vztahy ve třídě jako přátelské, což vyplynulo i z druhé techniky, která žáky nebyla kladně přijata. Po měsíci se žáci setkali s metodičkami prevence ještě jednou, společně konzultovali minulé techniky a ty nové přijímali bez ostychu. Společně si nakreslili i dům pro třídu. Práce společnosti byla dobře připravena a dala příležitost k rozpoznání požadavků všech žáků ve třídě.
Mgr. Monika Henychová
„Malování obličeje mě bavilo, také jsem nevěděla některé věci o svých spolužácích. Druhá hra se mi nelíbila, nechtěla bych se dostat do situace, že by se mnou ve třídě nikdo nemluvil.“ Monika Vašková
„Já jsem měla při druhé hře být tím člověkem, který má získat pozornost spolužáků. Ti dostali příkaz se mnou nemluvit a opravdu mě skoro rozbrečeli.“ Kateřina Černá
žáci 3. a 4. třídy, Mgr. Marion Polívková, Mgr. Věra Štouračová
žáci 2. a 3. třídy, Mgr. Štědronská, Mgr. Polívková
od 14:45 h v jazykové učebně 2, určeno rodičům a žákům 9. třídy
žáci 4. a 5. třídy, Mgr. Štouračová, Mgr. Culková
žáci 9. třídy, Ing. Ivana Tomková, Mgr. Monika Lorencová